Головна
Реєстрація
Вхід
Неділя
05.05.2024
14:51
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Мельничук Людмили Василівни,

вчителя креслення і трудового навчання


Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [20]
Педагогічна діяльність [48]
Позаурочна діяльність [11]
Виховна робота [7]
Методичне об'єднання [15]
Класний керівник [4]
Робота з обдарованими дітьми [3]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Робота з обдарованими дітьми

Олімпіада з обслуговуючої праці. 8-11 класи
[ Викачати з сервера (65.5 Kb) ] 24.12.2016, 21:03

1. Назвіть текстильні матеріали:

а) картон; б) тканина; в) пластмаса

2. Яким швом обробляють зрізи деталей?

а) «уперед голкою»; б) «назад голкою» в) петельним

3. Нитка основи - …

а) повздожня; б) поперечна; в) крайова

4. Тимчасове приєднання деталей - це …

а) пришивання; б) приколювання; в) приметування

5. На які групи поділяють кольори?

 

6. На якій відстані від очей слід тримати кільця у процесі вишивання?

 

7. Технологія - це …

а) робота; б) наука в) діяльність

8. Чим відрізняється мережка від мережива?

 

 

9. Які чинники впливають на зношування тканини?

 

10. Хто займається конструюванням та художнім оформленням речей?

 

11. Що таке «модель - аналог» ?

 

12. На весільних рушниках вишивають поважних павичів. Що це символізує?

 

 

13. Основою для моделювання є:

а) базисна сітка; б) викрійка в) композиція

14. Як називають шляпи, шарфи, сумки, які доповнюють костюм?

а) аксесуари б) гарнітур в) ансамбль

 

15. Напиши призначення робочих органів швейної машини:

голка ____________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

човник __________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

ниткопритягач ____________________________________________________________

_________________________________________________________________________

зубчаста рейка ___________________________________________________________

_________________________________________________________________________

лапка ___________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

16. Простав послідовність виконання технічного моделювання:

... ____ визначення конструктивних та декоративних ліній моделі;

... ____ нанесення на креслення фасонних ліній;

... ____ вибір базових лекал (викрійок).

17. Який метод проектування для створення нового виробу є найпростішим у застосуванні?

а) метод фантазування; б) метод комбінування; в) метод фокальних об’єктів.

 

 
   

18. Розрахуйте кількість тканини, потрібної для

пошиття зображеної на малюнку спідниці, якщо

Сс= 46 см., Дв. = 40 см. при ширині тканини 1,5 м.

19. Розроби ескіз моделі спідниці за власним задумом, та склади технологічну послідовність її виконання.

Категорія: Робота з обдарованими дітьми | Додав: sasha-str
Переглядів: 271 | Завантажень: 12 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • МОН України
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада

  • Copyright sasha-str © 2024
    uCoz