Завдання:
- розкрити сутність поняття «безпека»;
- визначити фактори ризику, що викликають дорожню аварійність;
- ознайомити учнів із моделлю безпечного дорожнього середовища «Трикутник безпеки»;
- сприяти розумінню особистої відповідальності кожного з учасників дорожнього руху за безпеку на дорозі.
Ключові слова: безпека, безпека на дорозі, людина як учасник дорожнього руху, дорога, транспортний засіб, особиста відповідальність.
Необхідне забезпечення: плакати з визначенням поняття «Безпека» та моделлю «Трикутник безпеки», картки з запитаннями для групової роботи.
План заняття
- Вступне слово (5 хв.).
- Інтерактивна бесіда «А чи знаєте ви…» (10 хв.).
- Мозковий штурм «Безпека на дорозі» (10 хв.)
- Групова робота «Трикутник безпеки» (15 хв.).
- Підведення підсумків (5 хв.).
|