Тема: «Ми самі є тими змінами, яких хочемо домогтися від суспільства».
Мета: сприяти формуванню людини з активною життєвою позицією, що вірить у свої сили, прагне змін і працює над цим, формуванню життєвих компетентностей.
Обладнання: відеоролики, аудіо записи, мотиваційні вислови, психологічні діаграми на цілепокладання.
Запрошені: випускники школи різних років.
«Успіх ніколи не вимірюється тим чого ти досягнув. Він вимірюється тим, що ти подолав.»
(Ітан Гоук)
«Якщо драбина приставлена не до тієї стіни, то скільки б ти не піднімався, ти ніколи не досягнеш мети.»
(Стівен Кові)
Хід заняття
І. Представлення гостей. (3 хв.)
«Душа летить в дитинство як до раю, бо їй насправді тепло тільки там.»
(Ліна Костенко)
Тож запрошуємо наших випускників хоч на декілька хвилин повернутись до школи і побути в ролі учня.
ІІ. Робота з мотиваційними діаграмами. (учасники заповнюють діаграми) (5 хв.)
ІІІ. Дебати.
Тема: «Ми самі є тими змінами, яких хочемо домогтися від суспільства».
«Від людини нічого не залежить, її доля є наслідком життєвих обставин».
Учасники об’єднуються у дві команди з протилежними точками зору і готують відповідні кейси (підготовка 5 хв.)
Представлення позицій.
ІV. Висновок.
Якою точкою зору керуватися по життю – ваш вибір, тому що це ваше життя і нікого іншого. «Вибирайте щастя життя – це ваш вибір»
(Стів Джопс)
V. Інтерв’ю з випускниками.
Учні задають питання, що є актуальними для них на даний момен.
Аудіо запис, гурт Антитіла «Там де ми є».
VІ. Слово випускникам.
Що хотіли б ви сказати учням і вчителя з огляду на власний досвід і,можливо, те що потрібне було вам, коли ви були школярем.
|