Головна
Реєстрація
Вхід
Вівторок
14.05.2024
21:04
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Мельничук Людмили Василівни,

вчителя креслення і трудового навчання


Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [20]
Педагогічна діяльність [48]
Позаурочна діяльність [11]
Виховна робота [7]
Методичне об'єднання [15]
Класний керівник [4]
Робота з обдарованими дітьми [3]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Педагогічна діяльність

Урок креслення: "Умовності та спрощення на складальних кресленнях"
[ Викачати з сервера (162.0 Kb) ] 24.12.2016, 19:16

     Тип уроку: комбінований.
Обладнання та засоби навчання: підручники, наочність до теми «складальне креслення».

ХІД УРОКУ
1. Організаційна частина. (5.. хв)
1.1 Перевірка наявності учнів.
1.2 Перевірка готовності учнів до занять.

2. Формування нових знань. (15..хв; фр.)
2.1     Актуалізація опорних знань учнів.  
Який порядок читання складальних креслень?
Які умовності та спрощення застосовуються при виконанні креслень окремих деталей?
2.2    Повідомлення теми та освітньої мети.
2.3    Перелік питань до розгляду.
Під час виконання складальних креслень зостосовують різні умовності та спрощення. Це необхідно для того, щоб зменшувати витрати часу на виконання креслень та зробити їх більш виразними і зрозумілими. Для правильного читання складальних креслень треба знати, які можуть бути на них умовності та спрощення. Якщо на складальному кресленні є розрізи та перерізи, січні площини яких проходять уздовж осей болтів, шпильок, гвинтів, штифтів, непорожнистих валів, важелів, шпонок; то їх зображують нерозсіченими. Так само показують гайки, шайби і кульки.
Кріпильні різьбові деталі з'єднань показують спрощено — без фасок. Дозволяється не зображувати зазори між стержнем (наприклад, болта) і отвором у з'єднуваних деталях. Різьбу можна показувати на всій довжині болта чи шпильки.
Якщо виріз має кілька однакових рівномірно розміщених деталей на ньому (рис. 232), то зображують тільки одну-дві з них, а решту показують умовно чи спрощено, записавши повну їх кількість у специфікацію.
Дозволяється не зображувати на будь-якому з виглядів складального креслення окремі деталі, які заважають розумінню будови інших деталей. Над таким зображенням складального креслення виконують напис про те, які деталі виробу на ньому не показано. На рисунку 233 на вигляді знімача зверху рукоятку 5 з кільцями 4 не показано. Форму цих деталей визначають за іншими зображеннями. Наявність зображення рукоятки з кільцями на вигляді зверху ускладнює розуміння форми коромисла 1.
Якщо вигляд, розріз чи переріз на складальному кресленні являє собою симетричне зображення, то показують тільки його половину чи трохи більше половини і проводять лінію обриву. Для симетричних зображень доцільно застосовувати поєднання половини вигляду з половиною відповідного розрізу.


3. Закріплення знань. (15.хв;………..)
Дати письмові відповіді (с 192) до складального креслення знімача (с. 187).
5. Підведення підсумку заняття. (10.. хв)
5.1    Аналіз помилок. Оцінювання роботи учнів.
5.2   Домашнє завдання: Виконати складальне креслення: мал.: 231, 233, 234, 235, 236, 237, 239.

 

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: sasha-str
Переглядів: 413 | Завантажень: 10 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • МОН України
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада

  • Copyright sasha-str © 2024
    uCoz