Головна
Реєстрація
Вхід
Вівторок
14.05.2024
03:52
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Мельничук Людмили Василівни,

вчителя креслення і трудового навчання


Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [20]
Педагогічна діяльність [48]
Позаурочна діяльність [11]
Виховна робота [7]
Методичне об'єднання [15]
Класний керівник [4]
Робота з обдарованими дітьми [3]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Педагогічна діяльність

Урок креслення: "Умовні зображення та позначення на будівельних кресленнях"
[ Викачати з сервера (101.0 Kb) ] 24.12.2016, 19:18

     Тип уроку: комбінований.
Обладнання та засоби навчання: підручники.

ХІД УРОКУ
1. Організаційна частина. (5.. хв)
1.1 Перевірка наявності учнів.
1.2 Перевірка готовності учнів до занять.

2. Формування нових знань. (15..хв; фр.)
2.1     Актуалізація опорних знань учнів.  
2.2    Повідомлення теми та освітньої мети.
2.3    Перелік питань до розгляду.
Окремі елементи будівель і споруд (віконні і дверні прорізи, сходові клітки тощо) на будівельних кресленнях мають спрощені умовні зображення. Санітарно-технічні та опалювальні пристрої показують умовними графічними позначеннями.
1 Умовні зображення елементів будівель.
 Віконні прорізи на планах і розрізах показують суцільними тонкими лініями (рис. а). На місці дверних прорізів у плані ліній не проводять, але умовно показують полотно дверей і напрям, куди двері відчиняються (рис. б). З рисунка б видно, у чому полягає різниця в зображені одно- і двостулкових дверей. На вертикальних розрізах у місцях дверних прорізів наносять тонкі лінії.
2 Умовні позначення на будівельних кресленнях.
Позначення санітарно-технічних та опалювальних пристроїв на кресленнях житлових і громадських будівель виконують у вигляді простих геометричних фігур (табл. додаток). Всі умовні позначення обводять суцільною тонкою лінією. Виконують їх у встановленому для даного креслення масштабі.
3 Позначення будівельних матеріалів на перерізах.
Графічні позначення матеріалів на перерізах стандартизовано. Основні з них наведено у таблиці 10.
Коли фігура перерізу на будівельному кресленні має невеликі розміри, то дозволяється не застосовувати графічного позначення матеріалу, а дати пояснювальний напис на полі креслення.

 
3. Практична робота. (15.хв;……..….)
ЗАВДАННЯ
Прочитайте наведене на рисунку 248 будівельне креслення.
Дотримуйтесь такої послідовності читання:
1) визначте назву будівлі, наведеної на кресленні;
2) встановіть, які наведено зображення (фасади, плани, розрізи);
3) розгляньте одночасно написи і зображення на кресленні;
4) вивчіть взаємне розташування і конструкцію всіх частин будинку;
5) визначте площу і висоту приміщень, а також загальні розміри будівлі;
6) з'ясуйте розміщення дверей, вікон, санітарно-технічного та іншого обладнання в приміщеннях.
Орієнтиром для читання креслення за наведеною послідовністю можуть бути запитання до нього:
1. Яку будівлю зображено на рисунку?
2. Які зображення містить креслення?
3. Де проходять січні площини для плану і розрізу?
4. Скільки кімнат у будинку? Яка їх площа?
5. Яку висоту мають кімнати у будинку?
6. Яка загальна висота будинку? Чому дорівнює глибина підвалу під будинком?
7. Які загальні розміри і площа будинку дверей у будинку?
8. Скільки одностулкових і скільки двостулкових дверей у будинку?
9. Яке опалення у будинку?
4. Підведення підсумку заняття. (10.. хв)
4.1    Аналіз помилок. Оцінювання роботи учнів.
4.2   Домашнє завдання: § 16,2

 

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: sasha-str
Переглядів: 309 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • МОН України
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада

  • Copyright sasha-str © 2024
    uCoz