Головна
Реєстрація
Вхід
Середа
15.05.2024
13:59
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Мельничук Людмили Василівни,

вчителя креслення і трудового навчання


Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [20]
Педагогічна діяльність [48]
Позаурочна діяльність [11]
Виховна робота [7]
Методичне об'єднання [15]
Класний керівник [4]
Робота з обдарованими дітьми [3]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Педагогічна діяльність

Сценарій квесту на методичний тиждень "Працюй в команді! Прояви себе! Дій!"
01.10.2019, 22:22

Мета: сприяти розвитку в учнів прагнення до пізнання нового, розвивати вміння роботи в команді, усвідомлення активної життєвої позиції.
Завдання:
•    Активізувати пізнавальну діяльність учнів;
•    Пропагувати командну роботу;
•    Зацікавити учнів вивчати питання здоров’я;
•    Розвивати творчі здібності дітей.
Попередня підготовка:
•    Написання сценарію квесту.
•    Музичне оформлення.
•    Залучення до роботи учителів, учні.
•    Виготовлення маршрутних листів.
Учасники
Учні 5-х класів. Координатори: вчителі,  педагог-організатор, учні старших класів.

Хід гри
(Звучать фанфари)
Ведучий. Увага! Увага! Гості й наша чесна компанія! На квесті вас вітаємо й успіху великого бажаємо! Ми запрошуємо вас прийняти участь у квесті «Працюй в команді! Прояви себе! Дій!».
Легенда гри
Оскільки квест – це детективна гра, то і ви сьогодні будете розслідувати і розшукувати.  Спочатку за допомогою маршрутного листа за підказками маєте розшукати станції, де виконавши завдання, отримаєте підказки. Ваше кінцеве завдання – навчитися 
. Правила гри
Для успішного руху команди вперед і подолання перешкод на окремих етапах дійте почергово і дотримуйтесь правил.
1.    Отримайте маршрутний лист. Розгадайте  слово.Таким чином ви дізнаєтесь, яким маршрутом будете пересуватися.
2.    Рушаючи в подорож, не забувайте про правила вихованості та почуття такту до своїх суперників. За виконані завдання отримуйте підписи вчителя .
3.    Застосовуйте при виконанні завдань всю вашу енергію та креативність! У вас все вийде, рухайтесь далі та перемагайте!
4.    На виконання кожного із завдань у вас до 7 хвилин. Не намагайтесь зекономити час – додаткових балів це не принесе, а от за перевищення ліміту часу бали знімаються. 
5.    Відвідуйте станції суворо за порядком, написаним в вашому маршрутному листі за словами підказками.
Маршрут  першої і другої команди.
 
Ведучий. УСПІХУ ВАМ! Починаймо!
Станції квесту: «Здоровчик», « Веселі музики», «Пензлик»,  «Умілі руки», «Фізкультурія».
 Час перебування на станціях обмежений, 7хв..
Станція  «Фізкультурія»
СПОРТИВНА ЕСТАФЕТА «КОЗАКИ РОЗБІЙНИКИ»

Учасники: 5 хлопців, 5 дівчат

Учні шикуються в колону по одному. В кожного учасника в руках м’яч.
На протилежному боці на відстані 20 м стоїть один учасник з сіткою для м’ячів. По команді перший учасник стрибає із затиснутим між ногами м’ячем, кладе його в сітку, повертаючись передає естафету наступному учаснику. Останній учасник (без м’яча) біжить до капітана і викидає м’ячі з сітки. Після цього всі учасники біжать збирають м’ячі і закидають їх назад в сітку. Естафета закінчена коли капітан піднімає сітку з м’ячами вгору.
Максимальна кількість балів 12.

Станція «Здоровчик»
 Завдання: розгадати кросворд.
Кросворд 
Дайте відповіді на запитання і розгадайте кросворд.
1.    Воєнний конфлікт між двома державами-це
-    -   -  -  - .
2.    Утворюється  взимку після дощу або відлиги
-     -  -  -  -  -  -  -  -  .
3.    Сильний вітер, під час якого краще не виходити з дому
-     -  -  -  .
4.    Неконтрольоване горіння     -  -  -  -  - -  .
5.    Сильний дощ із блискавкою  -  -  - -  -  .
6.    Вихід води з берегів із затопленням значних ділянок суходолу
-    -  -  -  -  -  .
7.    Швидке поширення інфекційної хвороби серед людей
-    -  -  -  -  -  -  -  .
8.    Зіткнення протилежних інтересів, поглядів   -  -  -  -  -  -  -  -  .
9.    Пошкодження, вихід із ладу, руйнування  -  -  -  -  -  -  .
Прочитайте слово, яке утворилося по вертикалі.
Поясни, що воно означає.


1            \\\\\\\\    
2                \\\\\\\\                
3\\\\\            
4            \\\\\\\        
5            \\\\\\    
6\\\\                    
7                \\\\\\            
    8                        \\\\\\    
9        \\\\\\            

Небезпеки, створені людиною    Небезпеки, створені природою
    
Використовуючи відповіді кросворда, заповни таблицю
 


Максимальна кількість балів 12.


 Станція « Веселі музики»
Завдання 1. «Склади прислів’я»
У конверті є розрізані на дві частини прислів’я . Завдання полягає у тому, щоб скласти частинки докупи 
Бідний пісень співає, а багатий тільки слухає.
Весело співається , весело й прядеться.
З моря води не вилити, а з пісні слова не викинути.
Казка – брехня, а пісня – правда.
Де праця - там і пісня!
Завдання 2. «Так чи ні»
•    Барабан є ударним інструментом. (ТАК)
•    Тембр – це забарвлення звуку. (ТАК)
•    Гімн України написав Михайло Вербицький (ТАК)
•    Мажор означає сумно.(НІ)
•    Тарас Шевченко вмів грати на кобзі. (НІ)
•    Музикою можна лікувати хвороби. (ТАК)
•    Фредерік Шопен писав музику для віолончелі та скрипки. (НІ)
•    Флейту пана називають ще наєм. (ТАК)
•    Композиторами можуть бути тільки жінки. (НІ)
•    Микола Лисенко російський композитор. (НІ)
Завдання 3. «Знайди ноти»
У садках, гаях блукає,
Жовті шати одягає,
Золотисту стелить постіль –
Жде сестрицю білу в гості. ( Осінь )

Коли нема – мене чекають,
Коли прийду – усі тікають.  ( Дощ )

Навесні кладемо в ямку.
Восени збираємо.
У супи, борщі, солянку
Цілу зиму маємо. ( Картопля )

Пухнастий сніг усе вкриває,
Різдвяна зірка в небі сяє.
Повсюди радість, щастя, сміх – 
Цей місяць перший із усіх. ( Січень )

Є солодкий, є гіркий,
Різні форми має.
Є худий, а є товстий,
Кожен його знає. ( Перець )

Я порою дощовою –
Наче дах над головою.
При собі мене тримають,
Як дощ пройде, то складають.   ( Парасолька )
Завдання 4. «Склади пазл» (завдання полягає у тому, щоб скласти музичний інструмент і впізнати його)

 
Додаток 1


Максимальна кількість балів 12.

Станція  «Чарівний  пензлик»
Завдання: «Рослина – символ України». 
Учні всією командою малюють обрані на власний розсуд рослину – символ України. Оцінюється креативність, індивідуальність, робота в групі.
Максимальна кількість балів 12.
Станція «Умілі руки»
Завдання: 
«Задекоруй рамку» (для дівчат)
Умови конкурсу: на столі розміщені інструменти та матеріали: нитки, гольник з голками, атласні стрічки,  ножиці та різноманітні матеріали для декорування.

Завдання для учасників: ма¬ючи інструменти та матеріали, задекорувати рамку на кухню.
На виконання відводиться лише 7 хвилин, тому дівчата мають можливість проявити неабияку фантазію і творчі здібності в даному конкурсі. 
Максимальна кількість балів 12.
Загальні запитання для команди (хлопці)
1. Як називається пристрій для затискання деталі, що обробляється?
(Затискач)
2. Як називається устаткування для кріплення заготовок при їх обробці ручним способом?  (Верстак)
3. Сукупність продуктів, що випускає підприємство?  (Продукція)
4. Як називаються тонкі листи деревини, що використовують для виготовлення клеєної фанери?  (Шпон)
5. Як називають машину або пристрій для ущільнення чого-небудь?
(Прес)
6. До яких порід деревини відноситься ялина?
(Хвойних)
7. Як називають різальний інструмент для виконання отворів у деревині, металі та інших матеріалах?  (Свердло)
8. Пристрій для ущільнення місць склеювання.  (Струбцина)
Командна робота
На столі розкладені інструменти, матеріали та устаткування для випилювання лобзиком. Завдання для команди – вибрати все необхідне для виготовлення іграшки з фанери, зберігаючи правильну послідовність виготовлення виробу. Кожен учасник команди має право на одну відповідь.
Всі завдання оцінюються однаково – одне запитання, одна правильна відповідь оцінюються одним балом.
 

Категорія: Педагогічна діяльність | Додав: luda_melnichuk
Переглядів: 162 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • МОН України
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада

  • Copyright sasha-str © 2024
    uCoz