Головна
Реєстрація
Вхід
Вівторок
30.04.2024
10:21
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Мельничук Людмили Василівни,

вчителя креслення і трудового навчання


Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [20]
Педагогічна діяльність [48]
Позаурочна діяльність [11]
Виховна робота [7]
Методичне об'єднання [15]
Класний керівник [4]
Робота з обдарованими дітьми [3]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Науково-методична діяльність

Звіт про роботу м/о за 2020/2021 н/р
19.01.2022, 23:14

Звіт 
про роботу вчителів естетично трудового циклу, фізичної культури, основ здоров’я та захисту України за 2020/2021 н.р.

Робота шкільного методичного осередку естетично-трудового циклу, фізкультури, основ здоров’я та захисту Вітчизни в 2020/2021н.р. проводилась згідно затвердженого плану. Вчителі м/о. працювали над вирішенням і реалізацією проблеми, над якою працювала школа 3 - й рік - «Формування компетентної особистості здобувача освіти нової української школи». Методична робота була спрямована на підвищення професійної майстерності і розвиток творчої ініціативи вчителів, впровадження ефективних технологій навчання і виховання, створення умов для формування ключових компетентностей учнів та професійної компетентності педагогів. Протягом року вчителі працювали над створенням освітнього простору здобувачів освіти, поповненням матеріальної бази кабінетів, створенням унаочнення та роздаткового матеріалу. З метою вивчення роботи вчителів над проблемою та обміну інноваційним досвідом педагоги відвідували уроки та позакласні заходи колег, відкриті заходи в рамках тижня початкової школи «Спільні цінності – продуктивна праця», взяли участь у майстерках «Я крокую до майстерності», «Створення тестів за допомогою Google Forms», «Відповідальне батьківство», «Як навчити дитину володіти емоціями».
Підвищення фахового рівня вчителів проводилося шляхом вивчення і реалізації основних положень нормативних і директивних документів про освіту, опрацювання новинок методичної літератури, проведення «круглих столів» з метою обміну досвідом,  впровадження в освітній процес сучасних досягнень науки, педагогічної теорії. Вчителі пройшли курси підвищення кваліфікації на базі ВІППО, освітніх платформах: «Академія талановитих керівників», "Навчальна книга-Богдан'', "Генеза", КЗ "Барський гуманітарно-педагогічний коледж ім. М. Грушевського, ВДПУ ім. М. Коцюбинського, про що отримали відповідні сертифікати. 
     Члени м/о. працювали над вирішенням методичних проблем. Як результат роботи Мельничук Л.В., над методичним питанням «Мотивація навчальної діяльності як засіб формування творчої особистості», 4-й рік роботи, Старостюк О.М., над питанням «Впровадження на уроках образотворчого мистецтва різноманітних живописних технік», 5-й рік роботи, є підбір та систематизація матеріалів з теми. Вчителів фізичної культури Малімона О.О., Петрик Н.Н., Кропиви Р.В. працювали над питанням «Формування культури здоров’я та позитивної можливості в учнів на здоровий спосіб життя». Результатом роботи Малімона О.О., Петрик Н.Н., Кропиви Р.В. є методичні рекомендації «Основи техніки й тактики гри у волейбол», які були представлені на виставці дидактичних та методичних матеріалів «Творчі сходинки педагогів міста». Малімон О.О.  займається науковою діяльністю.  Вчитель музичної культури Остапчук І.І. при роботі над методичним питанням  «Формування компетентнісної особистості здобувача освіти засобами українського фолькльору на уроках музики», 3 - й рік роботи, приймала участь у міському семінарі з музичного мистецтва. Подала матеріали у інформаційно-методичний вісник "Освітні горизонти".  Методична розробка Дудко Г.М.  «Формування  здоров’язберігаючої  компетентності через впровадження інтерактивних технологій на уроках основи здоров’я»  була відібрана на обласний конкурс  «Творчі сходинки».  Результатом роботи вчителя   над питанням  «Формування здоров’язберігаючих компетенцій через екологічне просвітництво», 1-й рік роботи, є список літератури з теми. 
     За 2020/2021 н.р. проведено п’ять засідань м/о. Відбувались методичні співпраці: «Особливості підходів до роботи при підготовці друкованих видань» (Малімон О.О.), практичний інтенсив, заняття 3 «Використання та можливості сервісів Zoom i Classroom для проведення дистанційних занять» (Гесь О.В.), заняття 4 «Інтернет-ресурси в роботі вчителя», «Технологія створення відеороликів» (Снитюк В.О.), творчий обмін думками «Сучасні електронні  освітні ресурси в роботі вчителя» (Снитюк В.О., члени м/о). Відбувся  круглий стіл «Технологія дистанційного і змішаного навчання», (Старостюк О.М.),   педагогічний діалог «Особливості інклюзивної освіти. Форми і методи роботи в інклюзивних класах» (Дудко Г.М.,члени м/о).  Педагоги знайомилися з новинами періодичних видань та фахової літератури . Протягом навчального року було проведено  творчі звіти вчителів, тематичні виставки, предметні інтернет олімпіади та конкурси, позакласні заходи. Активну участь члени методичного об’єднання взяли у  декаді творчості «Я атестуюсь», методичному тижні вчителів естетично трудового циклу, фізичної культури, основ здоров’я та захисту України на тему: «Вивчай, знай, виконуй!» під час яких вчителі продемонстрували шляхи використання найбільш раціональних методів і прийомів навчання школярів. Вчителі м/о працювали над вирішенням методичних проблем через активну урочну та позаурочну діяльність.
  Проведено 6 відкритих уроків, 2  позакласних заходи, відкрите заняття гуртка, презентація проекту, вироблені рекомендації.
З 21 по 25 вересня 2020 року проходив методичний тиждень вчителів естетично трудового циклу, фізичної культури, основ здоров’я та захисту України на тему: «Вивчай, знай, виконуй!». 
21.09.20р., в перший день тижня, відбувся відкритий урок з фізичної культури в 10 класі на тему «Легка атлетика. Техніка низького та високого старту», вчитель Малімон О.О.. Мотивацією до навчальної діяльності були вислови: «Рух – скарбниця життя», «Життя -  в русі».      Вчитель пояснив учням в чому ж полягає така магічна сила руху? Чому ще стародавніми лікарями і філософами рух прирівнювався до самого життя, вважався еліксиром здоров’я та молодості.  На уроці учні працювали над поглибленням знань з історії виникнення легкої атлетики, вивчали  техніки старту на короткій дистанції, удосконалювали рухову активність шляхом повторення отриманих навичок і умінь. Естафети сприяли формуванню таких фізичних якостей як: швидкість та спритність. Вчитель  приділяв велику увагу правилам техніки безпеки під час уроків з легкої атлетики. Велике значення приділялося вихованню прагнення до перемоги. Як результат в учнів формувалися предметні та життєві компетентності.
22.09.2020р. відбулося  «Свято здоров’я» для 4-х класів, вчитель Петрик Н.Н.. На початок кожної естафети вчитель наголошує на правилах техніки безпеки, розповідає про правила та завдання. Однозначно, що заняття спортом, колективна справа, запал змагання, отримані емоції, здійснили позитивний вплив на здоров’я дітей, сприяли  згуртуванню колективів. Вчитель використовувала технологію парного та групового навчання, ігрові технології, вправи з різноманітним спортивним обладнанням.
    23.09.2020р. у 8 - х класах Мельничук Л.В. та Остапчук І.І. провели інтегрований урок з трудового навчання та мистецтва на тему «Українська вишивка, українська пісня – генетичний код нації».  Вчителі креативно підійшли до вирішення теми тижня, так як здоров’я нації неможливе без збереження її генетичної пам’яті. Добірка цікавої інформації про символіку в українській вишивці та відомостей про відому українську співачку Квітку Цісик викликала неабиякий інтерес у дітей і гостей. Підвищили емоційний вплив сприйняття інформації виставка вишитих учнівських робіт та неймовірна пісня Квітки Цісик. Вчителями вдало використані інтерактивні методи «Передбачення», «Асоціації», прийом «Роблю висновок». Учні працювали над розвитком творчих компетентностей, компетентностей розвитку та саморозвитку.
23.09.2020р. вчитель основ здоров’я,  Дудко Г.М. провела відкритий урок у 7-б класі на тему «Принципи безпечної життєдіяльності. Природні, техногенні та соціальні небезпеки. Види і джерела ризику. Рівні ризику.» На уроці вчитель працював над формуванням в учнів поняття про безпеку й небезпеку, принципів безпечної життєдіяльності; учні вчилися розпізнавати природні, техногенні та соціальні небезпеки, аналізувати ситуації і приймати правильні рішення, розвивали навички екологічного мислення. Ефективності засвоєння матеріалу сприяло унаочнення уроку, відеоролики. Як підсумок – учні навчилися оцінювати рівень ризику в щоденних ситуаціях.
23.09.2020р. вчитель фізичної культури, Кропива Р.В.,  провів урок у 5-а класі на тему «Легка атлетика». На уроці приділялась значна увага правилам безпеки, учні працювали над вдосконаленням технік виконання стрибкових та бігових вправ, здійснювали самоконтроль та визначення ЧСС. Слід відмітити високий розвивальний характер уроку, ефективність використання обладнання, послідовність виконання вправ, використання ігрових технологій.
     24.09.2020р. відбувся позакласний захід з захисту України в 10 класі, вчитель Сокур О.Ф.. На занятті учні працюють за легендою, вирішують практичні завдання:
•    визначення за картою стратегічних об’єктів на території школи;
•    надання домедичної допомоги пораненому в різних бойових зонах;
Учні отримали корисні поради та інструктажі з безпеки життєдіяльності, заняття сприяло розвитку вміння оперативно оцінювати ситуацію, приймати оптимальні рішення у складних життєвих ситуаціях. На завершення, отримали завдання з дотримання правил безпеки в повсякденному житті.
    З 22.09. по 25.09. в шкільній майстерні вчителем трудового навчання проводилась презентація газети з  вивчення та дотримання правил безпеки праці інструментом під час виконання технологічних операцій «Вивчай, знай, виконуй!». 
     У результаті проведеної роботи учні отримали теоретичні знання з безпеки життєдіяльності та набули практичний досвід.
11.12.2020р. вчитель образотворчого мистецтва Старостюк О.М. провела відкритий урок з образотворчого мистецтва в 6-а класі на тему «Пропорції голови людини». За основу уроку Ольга Миколаївна взяла метод «Наслідування». Заняття вирізнялося високим рівнем унаочнення, що сприяло ефективній роботі учнів. Як результат, на кінець роботи учні продемонстрували свої роботи.
17.03.2021р. вчитель фізичної культури Кропива Р.В. провів відкрите заняття гуртка з теми «Настільний теніс», яке розпочалося з комплекса загально розвиваючих вправ під музику. Використання методів групової та роботи в парах сприяло вдосконаленню вмінь з подачі та прийому м’яча.
05.05.2021р. у 8-х класах відбулась презентація прєкту «Світильник», вчитель Мостенець А.В..Учні презентували свої доробки та знання з технології ручної обробки деревини,  технології механічної обробки деревини, технології електротехнічних робіт. На уроці вдало використовувалися технології критичного мислення, метод «Мозковий штурм». Самооцінювання результатів відбувалося за «Шкалою успіху», де діти відзначали позитивні результати діяльності, вказували на компетентності, що здобули при роботі над проектом.
06.05.2021р.. вчитель фізичної культури Кропива Р.В.  провів урок у 8-б класі на тему «Настільниї теніс». На уроці приділялась значна увага технікам подачі та прийому м’яча, правилам безпеки, учні здійснювали самоконтроль та визначення ЧСС. Слід відмітити високий розвивальний характер уроку, ефективність використання обладнання, послідовність виконання вправ, використання ігрових технологій. 
Проаналізувавши  роботу вчителів Мельничук Л. В., Мостенця А.В., Дудко Г.М., Старостюк О.М.  можна зробити висновок, що ефективність навчального процесу забезпечується використанням інноваційних технологій: проблемне навчання,  інформаційно-комунікаційні технології,  інтерактивні технології, проєктні технології,  дослідницькі технології, мультимедійні технології , адаптивна технологія, STEM-освіта, ігрові технології ( «Мікрофон», «Хрестики-нулики», «Знайди зайве в ланцюжку», «Установи відповідність», «Третій зайвий», «Міф чи реальність», «Естафета», «Світлофор»), технологій колективно - групового навчання, парного навчання, технологій розвивального навчання, створення ситуації успіху, технологій творчого розвитку, технологій розвитку критичного мислення,  методики проведення нестандартних уроків, методики розвивальних ігор та ігрової діяльності: дидактичні розвивальні ігри, ігри на розвиток уваги, пам’яті, розширення кругозору. Успішно реалізувалися такі інтерактивні вправи: «Асоціативний кущ», «Метод прес», «Порушена послідовність», «Навчаючи – вчуся», «Дерево передбачень», «Мозковий штурм», «Дерево рішень», «Обери (зміни) позицію», «Гронування», дидактичні ігри, креативно застосовувались оцінювальні техніки, пропонуючи здійснити самоаналіз, взаємоаналіз через «Шкалу успіху» та інші.  Використовувались активні прийоми вивчення: здивування, приваблива мета, відстрочена загадка, лови помилку, прийом «Павучок», прийом «Інтелектуальна розминка», прийом «Роблю висновок», прийом «Скарбничка знань», прийом «Ти — мені, я — тобі». Проєктна технологія передбачає створення вчителем таких умов під час навчального процесу, за яких його результатом є вдосконалення індивідуальності учня, його потенціальних здібностей, виховання мотивації, особистісних та вольових якостей: самостійності, цілеспрямованості, організованості в роботі . Були  представленні  навчальні проєкти: «Створення реклами здорового способу життя», «Смітити не можна переробляти»(про «друге життя» побутових речей), «Еко сумка», «Світильник».
Остапчук І.І. використовувала інтерактивні музично - ігрові комплекси, що передбачають об’єднання різних видів музично-виконавської діяльності (спів, жести, танець, гра на дитячих музичних інструментах) в умовах спільної гри. У музично-ігрових комплексах педагогічний вплив здійснювала непрямим шляхом - через правила гри, сюжет, ролі. Наприклад, виконання пісні «Ходить гарбуз по городу» у ролях, виконання української народної пісні-гри «Іде, іде дід» з рухами, танцювальні імпровізації при виконанні фізкультхвилинок, що підвищувувало розвивальну цінність музичних творів, навіть найпростіших, оскільки учні з більшим задоволенням виконували завдання, емоційніше реагували на зміни в музиці, частіше проявляли творчу ініціативу. Для розвитку музичного чуття та ритму використовувала мовні вправи, виконання пісень з ритмічним супроводом та інструментальне музикування (збагачує пізнавальну сферу особистості).
Аналіз відкритих заходів показав, що вчителі фізичної культури Малімон О.О., Петрик Н.Н., Кропива Р.В у роботі використовували коловий, тренувальний методи, індивідуальний підхід до учнів, роботу в парах, впроваджували елементи здоров’язберігаючих технологій на уроках та в позаурочній діяльності, виховували культуру здоров’я школярів, працювали над формуванням соціальної зрілості здобувачів освіти, забезпечуючи можливість реалізувати свій потенціал та зберегти і підтримати фізіологічне здоров’я. В освітньому процесі застосовували елементи ігрових, інтерактивних, здоров’язбережувальних технологій, ІКТ. З метою підвищення ефективності навчального процесу використовували особистий показ виконання вправ, музичний супровід під час виконання загальнорозвиваючих вправ, виконання вправ з предметами (гімнастичними палицями, м’ячами, скакалками), спортивні змагання. Під час уроків фізичної культури враховували вікові та психологічні особливості школярів. Використовували диференційований та індивідуальний підходи до учнів. Велику увагу приділяли емоційному налаштуванню дітей на урок, чіткій організації учнівського колективу, виконанню вправ на відновлення дихання, формуванню правильної постави, постійно стежу за станом здоров’я учнів. З учнями з особливими освітніми потребами вчителем Петрик Н.Н. проводились індивідуальні корекційно - розвивальні заняття з лікувальної фізкультури, використовувались фізичні вправи, коригуючі вправи, корекційні рухливі ігри, впроваджувались елементи спортивних ігор. Для таких дітей головною умовою підготовки їх до життя є виправлення порушень фізичного розвитку, моторики і розширення рухових можливостей. 
Під час дистанційного навчання використовую платформу «G Suite». Згідно календарного плану та відповідно темі уроку подаю учням в Googl Classroom завдання (навчальні відеофільми та анімаційні зображення з техніки виконання окремих елементів, комплекси ЗРВ, теоретичні завдання, презентації). Приділяли значну увагу формуваннню ключових компетентностей :
-    соціальних (здатність до співробітництва, взаєморозуміння, соціальної активності, формування фізичної культури особистості, основ здорового способу життя);
-    мотиваційних (формування особистісних уявлень про престижність високого рівня здоров’я та фізичної підготовленості, здатність до навчання, творчий підхід до застосування рухових дій у різних умовах);
-    функціональних (розширення рухового досвіду з метою розвитку фізичних якостей і природних здібностей відповідно до вікових особливостей); та  предметних компетентностей:
чітке виконання організуючих та загальнорозвиваючих вправ, розвиток фізичних якостей та рухових  навичок. Працювали над зміцненням здоров’я,покращенням роботи серцево-судинної системи та органів дихання, виховували у дітей потребу до самостійних занять фізичними вправами, прищеплювали любов до спорту.
     Члени м/о комунікують їз здобувачами освіти та їх батьками використовуючи вербальне, невербальне спілкування.  Публічна комунікація відбувається через соціальні мережі. Спілкування завжди дієве, оскільки постійно є зворотній зв’язок. На уроках музичного мистецтва комунікація здійснюється за допомогою вербальних (пояснення, коментування, порівняння), невербальних (пластичні рухи, жести, міміка, паузи) та музично-виконавських (спільне музикування, пластичне інтонування) засобів спілкування.
    Учні приймали участь в шкільних, міських, обласних конкурсах та виставках. Відповідно до листа управління освіти і науки Волинської  облдержадміністрації від 19.11.2020 № 3297/10/2-20, плану роботи управління освіти Луцької міської ради на 2020 р. та  з метою пропаганди серед молоді бережливого ставлення до природи, виховання національного світогляду через пізнання народного мистецтва, розвиток творчої ініціативи та пізнавальної діяльності, формування практичних умінь та навичок з виготовлення новорічно-різдвяних композицій, які відображають новорічно-різдвяну атрибутику, стимулювання розвитку творчого пошуку, художнього смаку при виконанні креативних робіт з використанням традиційних матеріалів та технік з  09 грудня 2020 року на базі міського Центру еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді  проходили міські заочні виставки-конкурси «Новорічний подарунок» та «Український сувенір» серед учнів ЗЗСО. Визнано переможцями міських заочних виставок-конкурсів «Новорічний подарунок» та «Український сувенір» та нагороджено дипломами управління освіти Луцької міської ради:
«Новорічний подарунок»:
- Бутеєць Надію, ученицю 10 класу ЗЗСО №13, за роботу «Черевички для Миколая» (керівник - Мельничук Л.В., керівник гуртка «Чарівна голка»);
«Український сувенір»:
-     Юхимчука Ігора, учня 10 класу ЗЗСО №13, за роботу «Новорічний ліс» (керівник - Мельничук Л.В., керівник гуртка «Чарівна голка»);
За художній рівень виконаних робіт та активну участь у міських заочних виставках-конкурсах «Новорічний подарунок» та «Український сувенір» нагороджено дипломами управління освіти Луцької міської ради
 «Новорічний подарунок»:
- Єрмолай Владиславу, ученицю 9-Б класу ЗЗСО № 13, за роботу «Різдвяний вертеп» (керівник - Мельничук Л.В., керівник гуртка «Чарівна голка»);
«Український сувенір»:
- Єрмолай Владиславу,  ученицю 9-Б класу, Чурак Катерину, ученицю 6-А класу ЗЗСО № 13, за роботу «Біба і Боба – сніговики математики» (керівник - Мельничук Л.В., керівник гуртка «Чарівна голка»).
     Міська виставка-конкурс декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край!» переможець в особистому заліку та нагороджено дипломом управління освіти Луцької міської ради:
І ступеня: 
Бульчук Любов, ученицю 11 кл., за роботу «Вишивала мама долю» у номінації «Художня вишивка» (керівник Мельничук Л.В.);
диплом управління освіти Луцької міської ради  ІІ ступеня Бутеєць Н., 11 кл.(  наказ № _189-од  від 27.04.2021 ). Обласна виставка-конкурс декоративно-ужиткового і образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» визнано переможцем та нагороджено дипломом управління освіти, науки та молоді облдержадміністрації   за зайняте I місце Бульчук Л.,11 кл.
    Вихованці Мостенця А.В. зайняли  ІІІ місце в командному заліку міського конкурсу-захисту науково-дослідницьких, винахідницьких та раціоналізаторських розробок з науково-технічного напрямку: Бутеєць Віра, 11кл., Годовицький Роман, 10 кл., Осташевський Владислав, 9-А кл.. Здобули  Диплом І ступеня у номінації «Моделі з довжиною основи до 15 см» міських  змагань учнівської молоді  з автомодельного спорту (радіокеровані моделі) Левшонюк Дмитро 9- А клас.  Диплом І ступеня - Годовицький  Роман, учень 10 класу (клас моделі Z3 – об’ємний змій будь-якої геометричної форми та розміру без жорстокого каркасу). Диплом ІІ ступеня - Тригуб Владислав, учень 6-Б класу (клас моделі Z  – експериментальний змій довільної форми та розміру).  Диплом ІІ ступеня - Тригуб Владислав, учень 6-Б класу (клас моделі Z4 – міні-змій довільної форми). Диплом ІІ ступеня - Вознюк Кирило, учень 10 класу (клас моделі Z1 – плоский змій будь-якої геометричної форми та розміру). Диплом ІІІ ступеня - Вознюк Кирило, учень 10 класу (клас моделі Z2 – коробчастий змій будь-якої геометричної форми та розміру з жорстким каркасом). І місце міських змагань учнівської молоді з повітряних зміїв у командному заліку: Тригуб Владислав, Годовицький Роман, Вознюк Кирило.
Міська виставки-конкурсу декоративно-ужиткового та образотворчого мистецтва «Знай і люби свій край» диплом управління освіти Луцької міської ради ІІІ ступеня Чумас Владислав, учень № 13, за роботу «Шкатулка «Морські коники» у номінації «Художнє різьблення по дереву».
    Результативність Остапчук І.І.:
- Міський конкурс «Сонце України в наших руках» ІІІ місце у номінації «Вокально-хореографічна композиція» Никитюк Любов та ансамбль «Сузір’я».
- Міський фестиваль – конкурс нацменшин «Україна – мій дім» ІІ місце Никитюк Любов.
- Обласний фестиваль – конкурс ІІІ місце «Україна – мій дім» Никитюк Любов.
- Участь у конкурсі «Співай за мрію» Никитюк Любов, Саливончик Злата.
- Обласний мистецький конкурс «Молоді таланти Волині - 2021» диплом лауреата 2 ступеня Никитюк Любов.
- Мистецький арт – марафон «Волинь запрошує до Лесиного краю у казку, де Лукаш із Мавкою блукають» диплом учасника Никитюк Любов.
- Міський конкурс «Шкільний соловейко» диплом  учасника Никитюк Любов, диплом учасника Віхрук Катерина.
- «Різдвяні піснеспіви» подяка міського голови.
Учні Дудко Г.М. приймали участь в інженерному тижні (учні зробили одноразові маски та антисептики), у Всеукраїнській інтернет-олімпіаді  «На Урок» (Весна 2021), 8 учнів.
За звітний період вчителями фізичної культури було організовано і проведено шкільні змагання «Веселі старти» серед учнів 4-х класів в рамках тижня безпеки життєдіяльності, змагання до Дня цивільної оборони серед учнів 5-8 і 9-11 класів та спортивний захід «День здоров’я» серед учнів 2-4 і 5-11 класів. 
Також учні брали участь у міських змаганнях:
-    змагання з футболу (хлопці 3-5 класи);
-    змагання з футболу (дівчата 7-11 класи) – ІІ місце;
-    змагання з футболу Ліга МХ (хл. і дів. 8-9 класи);
-    змагання з футболу Адреналін Ліга (дівчата 7-11 класи) – ІІІ місце;
-    змагання з футболу Адреналін Ліга (хлопці 6-7 класи);
-    змагання з баскетболу (хлопці 5-8 класи);
-    змагання з волейболу (хлопці 5-9 класи);
-    естафети «Круті ігри» (хл. і дів. 3-4 і 5-6 класи);
-    легкоатлетична естафета (хл. і дів. 7-9 класи);
-    змагання з футболу (хлопці 8-9 класи);
-    чемпіонат м. Луцька з легкої атлетики серед ЗЗСО (хл. і дів. 7-8 класи) – 5 місце (з 30 команд);
-    туристична естафета «До вершин Говерли» (хл. і дів. 5-6 класи).

.
Учні школи під керівництвом Старостюк О.М. приймали участь в міському конкурсі «Посміхнемось щиро Вишні». Нагороджені дипломами за участь в міському конкурсі малюнків «Школа очима дітей: якою вона має бути» Масюк О., 7 – Б кл., Єрмолай В., 8 – Б кл.. 
        Аналіз роботи членів методичного об’єднання за минулий рік показав, що науково-теоретичний та методичний рівень викладання навчальних предметів підвищився. Значна увага приділялась розвитку творчих здібностей обдарованих дітей. В урочній та позаурочній діяльності вчителі використовували інтерактивні технології, ІКТ технології, здоров’язберігаючі технології, технології розвитку творчих здібностей, технології саморозвитку. Впроваджували ситуативне моделювання, використовуючи методи «незакінчених речень», «мікрофон», «займи позицію», «навчаючи - учусь», «робота в малих групах», «робота в парах», метод «Прес».  Працювали над розвитком творчого потенціалу та життєво підготовленої особистості, вчителям м.о і надалі працювати над формуванням в учнів ключових, предметних та життєвих компетентностей, при цьому дотримуватись вимог щодо використання мультимедійних засобів, вимог оформлення презентацій, урізноманітнювати форми позакласної роботи. Усі педагоги в наступному навчальному році продовжуватимуть працювати над індивідуальними науково методичними проблемами.
В 2021/2022 н.р. роботу м.о. слід спрямувати на сприяння творчому і професійному зростанню педагогів через залучення до конкурсу «Вчитель року» та виставки-конкурсу методичних посібників «Творчі сходинки педагогів міста», діяльність творчих груп, шкіл молодого педагога, опорних, базових, авторських шкіл, методичних об’єднань, проведення семінарів, круглих столів тощо. Вчителі продовжуватимуть роботу над проблемою «Формування компетентної особистості здобувача освіти нової української школи». Педагогічну діяльність слід спрямувати на реалізацію наступних завдань:
-    вибір онлайн - платформ й запровадження навчання з використанням дистанційних технологій;
-    формування стійкої мотивації до навчання у школярів, котрі навчаються нижче своїх можливостей;
-    виховання активної особистості – справжнього громадянина України;
-    розвиток креативного потенціалу учнів на уроках та в позаурочний час;
-    формування успішного освітнього середовища в умовах нової української школи.


 

Категорія: Науково-методична діяльність | Додав: luda_melnichuk
Переглядів: 226 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • МОН України
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада

  • Copyright sasha-str © 2024
    uCoz