Головна
Реєстрація
Вхід
Вівторок
21.05.2024
02:10
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Мельничук Людмили Василівни,

вчителя креслення і трудового навчання


Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [20]
Педагогічна діяльність [48]
Позаурочна діяльність [11]
Виховна робота [7]
Методичне об'єднання [15]
Класний керівник [4]
Робота з обдарованими дітьми [3]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Науково-методична діяльність

Викладання трудового навчання та креслення
23.12.2016, 21:07

Трудове навчання та креслення належить до предметів, які учні та батьки рахують не основними., і зважаючи на завантаження учнів їх можна зрозуміти. Тому при викладанні предметів намагаюся зацікавити учнів, переконати їх, що це потрібно і в житті обов’язково знадобиться. Досить хороший результат отримуємо, коли в дітей виходить зробити своїми руками щось оригінальне, неповторне, це подобається їм та іншим, стимулює їх творчий розвиток, та розвиток особистості вцілому.

Особливістю предмета трудове навчання є матеріальна база(інструменти та матеріали). Значну частину якої на урок мають забезпечити батьки учнів, а останні не забутися це дома. Звісно, що вчитель має знайти всі можливості забезпечити учнів роботою(що я і роблю), та водночас з позитивом ця робота має і зворотній бік, окремі учні усвідомлюють, що так і має бути, тому і приходять на урок не готові (тому класні керівники час від часу на сторінках журналу можуть побачити одиниці).

Хотілося б відмітити, що дітям дуже подобається виконувати роботу, коли їм пропонують співати, слухати музику, розповідати свої власні казки. В такому випадку уроки перетворюються на своєрідні вечорниці.

Невід’ємною частиною трудового навчання є дотримання правил техніки безпеки. Що до цього питання, то з мого боку учні забезпечені всім потрібним інструментом, під час уроку на дотримання правил техніки безпеки звертаю особливу увагу.

Результативність роботи з предметів говорить про певні досягнення; що найбільш приємне мені, то це те, що діти обирають професії швеї, модельєра, закрійника, архітектора, в якійсь мірі з моєї подачі і заохочення.

Та слухання питання «Про стан викладання предмета…» на педагогічній раді я б хотіла використати як можливість вирішення певних проблем. Це, найперш за все, виділення коштів на матеріальне поповнення кабінету, ті ж самі швейні машини мають буди хоча б з розрахунку 1 на 2-3 учні, а не 3 на 20 і більше. Той же поділ, зрозуміло, що 20 і більше учнів не витримують жодні правила техніки безпеки. Хотіла б звернути увагу педради на курс «Основи вибору професії », який пропонується методичним листом про викладання предмета вже декілька років поспіль. Проблеми з профорієнтацією очевидні, і окремих виховних не достатньо, досить багато дітей на початку 11 класу, а деякі й по закінченню школи не можуть визначитися з професійним вибором, і це при профільності навчання.

Категорія: Науково-методична діяльність | Додав: sasha-str
Переглядів: 246 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • МОН України
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада

  • Copyright sasha-str © 2024
    uCoz