Головна
Реєстрація
Вхід
П`ятниця
17.05.2024
21:23
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Мельничук Людмили Василівни,

вчителя креслення і трудового навчання


Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [20]
Педагогічна діяльність [48]
Позаурочна діяльність [11]
Виховна робота [7]
Методичне об'єднання [15]
Класний керівник [4]
Робота з обдарованими дітьми [3]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Науково-методична діяльність

нтерактивні вправи для розвитку ключових компетентностей учнів на уроках естетично-трудового циклу
[ Викачати з сервера (18.9 Kb) ] 23.12.2016, 23:18

З метою перевірки домашнього завдання можна звернутися до таких інтерактивних вправ як «Мікрофон», «Аналіз ситуації», «Спіймай помилку».

На етапах актуалізації опорних знань та мотивації навчальної діяльності доцільно використовувати «Мозковий штурм», «Дерево рішень», «Акваріум», «Незакінчені речення» та інші.

Етап вивчення нового матеріалу може включати такі інтерактивні вправи як «Ажурна пилка», «Навчаючи – учусь», «Карусель», «Робота в малих групах», «Акваріум» та інші. Дуже важливо на уроках залучати всіх учнів. У цьому допомагають такі методи, як "Коло ідей", "Мікрофон".

На уроці, в залежності від кількості учнів, об’єднуємо їх у пари, трійки та групи. Усе, що пропонують учні, обговорюємо. Робота в групах може бути організована на таких етапах уроку, як актуалізація, вивчення нового та закріплення вивченого матеріалу. На етапі мотивації навчальної діяльності - метод асоціювання, вправа "Мікрофон", "Мозковий штурм". Ці вправи дають можливість учням вільно висловлювати свої думки.

Робота у великій групі (тобто з усім класом) - навчальний метод, коли вся група обговорює ідеї чи явища, що стосуються певної теми.

З метою розвитку навичок ведення дискусії - метод "Акваріум", суть якого полягає в обєднанні учнів у дві-три групи для виконання ними певного завдання. Гра проходить так. Одна з груп сідає в центрі класу, утворивши внутрішнє коло. Учасники цієї групи починають обговорювати запропоновану проблему, а всі інші спостерігають за обговоренням. На цю роботу відводиться 3—5 хв., після чого група займає свої місця, а вчитель пропонує класу відповісти на запитання: Чи погоджуєтесь ви з думкою групи? Чи достатньо вона аргументована? Який з аргументів найбільш переконливий? Після цього місце в "Акваріумі" займає інша група та обговорює наступну ситуацію.

На етапі закріплення нового матеріалу звернемося до таких вправ як «Метод ПРЕС», «Дискусія», «Займи позицію», «Зміни позицію», «Мозковий штурм», "Хто більше знає", "Поле чудес", вікторини, прийом "П’ять речень".

Метод "займи позицію" допомагає вести обговорення дискусійного питання в класі.

Метод "Прес" надає можливість навчитися аргументовано, в чіткій і стислій формі формулювати і висловлювати свою думку з дискусійного питання. Метод "Прес" має таку структуру та етапи:

  • Позиція "Я вважаю, що..." (висловіть свою думку, поясніть, у чому полягає ваша точка зору).
  • Обґрунтування "... тому що..." (наведіть причину виникнення цієї думки).
  • Приклад "... наприклад..." (наведіть факти на доказ вашої думки, вони підсилять вашу позицію).
  • Висновки "Отже, я вважаю..." (узагальніть свою думку, про те, що необхідно робити).

Виявити різні позиції щодо певної проблеми або суперечливого питання дає можливість застосування методу дискусії.

 

Категорія: Науково-методична діяльність | Додав: sasha-str | Теги: Інтерактивні вправи, Мельничук Л.В.
Переглядів: 176 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • МОН України
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада

  • Copyright sasha-str © 2024
    uCoz