Головна
Реєстрація
Вхід
Неділя
05.05.2024
14:54
Вітаю Вас Гість | RSS
Сайт Мельничук Людмили Василівни,

вчителя креслення і трудового навчання


Меню сайту

Категорії розділу
Мої файли [0]
Науково-методична діяльність [20]
Педагогічна діяльність [48]
Позаурочна діяльність [11]
Виховна робота [7]
Методичне об'єднання [15]
Класний керівник [4]
Робота з обдарованими дітьми [3]

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 Каталог файлів 
Головна » Файли » Методичне об'єднання

Звіт про проведення методичного тижня
[ Викачати з сервера (20.1 Kb) ] 03.12.2017, 20:58

Звіт про проведення методичного тижня вчителів естетично трудового циклу, фізичної культури, основ здоров’я та захисту Вітчизни на тему:

«Розвиток креативних компетентностей учнів на уроках та в позаурочній діяльності»

(20 – 24 листопада 2017 року).

 

З 20 по 24 листопада 2017 року проходив методичний тиждень вчителів естетично трудового циклу, фізичної культури, основ здоров’я та захисту Вітчизни на тему: «Розвиток креативних компетентностей учнів на уроках та в позаурочній діяльності». Було заплановано чотири позакласних заходи та чотири уроки.

21 листопада Дудко Г.М. в 7 – А класі провела позакласний захід, усний журнал на тему «Фітотерапія для здоров’я». Розпочинає захід вчитель з позитивного налаштування на роботу (вправа «передай посмішку») та короткої розповіді про фітотерапію як науку та фітотерапію в Україні зокрема, про особливості проведення усного журналу. «Гортаючи» сторінки журналу: «Калина», «Малина», «Ромашка», «Кропива», «Чебрець», «Ожина», «Журавлина», учні розповідають легенди, вірші, співають пісні про рослини, а, головне, розповідають про надзвичайно цілющі їх властивості та пропонують дегустувати фіто чаї, що викликає неабиякий інтерес та обговорення в групах. Наостанок баба Одарка, що завітала на свято, розповідає про особливості та періоди заготівлі різних частин лікарської рослини (цвіту, стебла та кореня). Підсумовуючи почуте, учні відгадують кросворди. Захід сприяв розширенню знань учнів про фітотерапію, формуванню в них відповідального ставлення до свого здоров’я, бережного ставлення до рослин та здатність застосовувати здобуті знання в реальних життєвих ситуаціях та власне і покращенню самого здоров’я дітей.

Савка Т.Л. провів урок фізичної культури у 8-Б класі «Основи гри в баскетбол». Вчитель розпочинає з чіткої організації учнівського колективу та повідомлення завдань уроку, звертає увагу на техніку безпеки. Після проведення розминки учні виконують вправи на відновлення дихання. Основна частина уроку складається з різноманітних вправ на передачу, ведення та закидання м’яча в корзину. Вчитель проводить вимірювання ЧСС, звертає увагу на неточності та порушення правил техніки безпеки. Заняття сприяло розвитку фізичних здібностей, силових якостей, швидкісних якостей.

Мостенець А.В. провів майстер клас з виготовлення повітряного змія для учнів 8 – х класів. Вчитель знайомить присутніх з повітряними зміями , що стали призерами міських конкурсів, чим власне стимулює до плідної роботи. Учні, отримавши детальний покроковий інструктаж та все необхідне для роботи (розгортки, інструменти та матеріали) приступають до роботи. Андрій Володимирович коментує особливості конструкції повітряного змія законами фізики. Діти працюють з великим ентузіазмом та захопленням, вносячи власні ідеї та пропозиції.

22 листопада вчитель трудового навчання Мельничук Л.В. провела в 7 – А класі позакласний захід «Прийшов Наум – берись за ум». Заняття розпочалося з мотивації діяльності учнів, хлопці класу представляють в’язанку прислів’їв та приказок про розум, знання, освіту (домашнє завдання). Вчитель знайомить учнів з особливостями освіти України в різні історичні періоди та підводить до того, що розпочиналось навчання на святого Наума – покровителя освіти та доброчинства. Але для приготування каші – основного атрибута свята, учням слід проявити неабиякі знання та вміння. Дівчата об’єднуються в три групи: «Народознавці», «Розумниці», «Господині». «Народознавці» знайомлять присутніх з періодом входження зерна в національну кухню, національними стравами з круп, рецептами національних страв. «Розумниці» розповідають про відповідність зерна крупі, хімічний склад круп, вплив круп на організм, корисні та лікувальні властивості круп. «Господині» повідомляють якій первинній обробці піддають крупи, як правильно зварити кашу, секрети смачної каші, визначають зерно на дотик. (крупа в мішечках, учні мають визначити яка саме). І наостанок творче завдання «Приготуй страву». З запропонованих продуктів потрібно скласти рецепт страви та дати їй назву (учні отримують конверти з продуктами). Отож  переконавшись, що дівчата зварять смачної каші, розпочинаєть свято. Інсценізація свята Наума сприймається учнями та гостями з захопленням, адже багато з присутніх вперше дізнаються про те як українські діти в давнину готувались до школи і звідки пішов вислів «однокашники». На закінчення учні та гості смакують кулішем та слухають скрипаля, учня класу (за традицією на Науму діти обирали музичний інструмент, виходив гарний музика).

Вчителі Остапчук І.І. та Юган В.М. провели інтегрований урок з музичного мистецтва та літературного читання в 4 – Б класі на тему «Інструменти – символи народів. Як не любить той край. В.Сосюра «Як не любить той край», Л.Костенко «Усе моє, все зветься Україна»». Урок розпочинається з девізу та визначення правил його проведення. Використавши вправу «Гронування», Валентина Миколаївна пропонує описати Україну за допомогою іменників, прикметників, дієслів. Діти на підготовлених сердечках пишуть сенкан про Україну та зігрівають ними карту нашої держави. Пригадавши символи України, за допомогою вчительської презентації діти знайомляться з музичними інструментами – її символами. Прослухавши музичні твори, учні порівнюють звучання сопілки, трембіти, визначають характер музики та її особливості, шукають відмінності. Слайди живописної природи Карпат допомагають відчути і зрозуміти рапсодію Г. Майбороди для сопілки та трембіти у виконанні симфонічного оркестру. Фізкульт хвилинка проводиться ще більш завзято, учні танцюють коломийку. Розучивши пісню про Україну школярики переходять до вивчення творчості В.Сосюри та Л.Костенко. Підсумки уроку проводяться за допомогою кольорів: зелений  - колір нового, жовтий – колір дружби, синій – колір правди, червоний - колір творчості, фіолетовий – колір настрою. Завдяки плідній співпраці вчителям вдалося провести надзвичайно емоційний урок сповнений патріотизмом та творчістю.

23 листопада Кропива Р.В. провів урок у 11 класі на тему «Основи гри в баскетбол». Вчитель розпочинає з чіткої організації учнівського колективу та повідомлення завдань уроку, звертає увагу на техніку безпеки. Після проведення розминки учні виконують вправи на відновлення дихання та знайомляться з історією виникнення баскетболу, що презентувала учениця класу. Навчаючи правилам та тактиці гри у баскетбол вчитель працює над вдосконаленням техніки ведення, передачі та закидання м’яча в корзину. З метою відновлення ритму серцебиття вчитель проводить релаксаційну хвилинку «Визнач пульс».  Заняття сприяло інтересу і прагненню до фізичного вдосконалення, збереженню та зміцненню здоров’я учнів.

Вчитель захисту Вітчизни Рущак  В.М. провів лекцію для учнів 8 – 11 класів на тему «Відповідальність неповнолітніх за вчинення адміністративних та кримінальних злочинів». Вчитель на прикладах життєвих ситуацій знайомить присутніх з відповідальністю за вчинені дії, кваліфікує їх відповідно українського законодавства. Тема неабияк зацікавила учнів, викликала чимало запитань на які вони отримали вичерпні відповіді.

24 листопада Старостюк О.М. провела урок образотворчого мистецтва в 6 –Б класі на тему «Спостережна перспектива». Вчитель пропонує учням познайомитись з репродукціями картин які містять перспективу, детально розповідає про правила побудови спостережної перспективи за допомогою багатого та вдало підібраного унаочнення. За урок учні повністю справляються з поставленим завданням та проявляють творчість і зацікавленість образотворчим мистецтвом, що свідчить про досягнення вчителем поставленої мети.

Проведені заходи в більшій мірі відповідали темі методичного тижня, сприяли розвитку креативності учнів, хоч слід зауважити, що на уроках фізичної культури та власне і на лекції, можна було підібрати вправи та матеріал на розвиток креативних компетентностей.

 

Голова м.о.                                                               Мельничук Л.В.

 

 

 

 

Категорія: Методичне об'єднання | Додав: luda_melnichuk
Переглядів: 233 | Завантажень: 11 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт

Пошук

Друзі сайту
  • Луцька ЗОШ №13
  • МОН України
  • Управління освіти
  • Луцька міська рада

  • Copyright sasha-str © 2024
    uCoz