ПАМ’ЯТКА
«Формування в учнів здорового способу життя шляхом впровадження елементів здоров’язберігаючих та інтерактивних технологій»
1.Ефективно використовувати педагогічні засоби здоров’язберігаючих освітніх технологій такі як, фізкультхвилинки, рухливі ігри, дихальну гімнастику.Це допоможе зняти втомленість, відновити рівновагу.
2.Включайте такі елементи здоров’язберігаючих технологій на уроках: арт техніка, кольоротерапія, тому що творча діяльність допомагає зняти напруження, дає можливість виразити свої переживання.
3. Пам’ятайте, елементи здоров’язберігаючих технологій на уроках, такі як пальчикова гімнастика, впливає на функціонування центральної нервової системи і розвиток мовлення дитини.
4. Зверніть увагу, що завданням «психогімнастики » є збереження психічного здоров’я, запобігання емоційним розладам у дитини через зняття психічного напруження.
5. Впроваджуйте казко терапію. Казкотерапія – це лікування казками, ми маємо на увазі спільне відкриття тих знань, які живуть у душі і є в наш час психотерапевтичними.
6. В навчально – виховній роботі створювати інтерактивне середовище навчання, яке сприятиме становленню і розвитку особистості:
- формуванню навичок культури спілкування ;
- виробленню вмінь приймати рішення;
- удосконаленню вмінь робити аналіз, синтез, висновки та узагальнення;
- формуванню навичок ораторського мистецтва.
7. В роботі використовувати інтерактивні вправи: коло ідей, акваріум, навчаючись – учусь, мікрофон, рольова гра, імітація, крісло автора, що сприяє формуванню компетентної особистості.
|